GARANCIA

GARANCIA

 

5 LÉPÉS A GYORS ÉS ZÖKKENŐMENTES GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉSHEZ

  1. Győződj meg róla, hogy rollered valóban meghibásodott!
  2. Győződj meg róla, hogy a rollert a használati utasításnak megfelelő módon kívánod üzemeltetni.
  3. Készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat!
    • A vásárlást igazoló számla (vagy annak másolata),
    • A készülékhez tartozó jótállási jegy.
  4. A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül hozzánk!
    • A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, használat okozta.
  5. A javítás állapotáról kérjük, minden esetben érdelődj üzeltünkben.

 

TOVÁBBI HASZNOS TUDNIVALÓK, INFORMÁCIÓK

Tájékoztató a kötelező jótállásra vonatkozóan 

Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján az alábbi feltételek mellett egy év jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben a fogyasztó javára eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük a termékoldalon. Minden esetben ellenőrizd, hogy rendelkezel-e érvényes jótállási jeggyel! Kiemeljük azonban, hogy ezen tájékoztatás nem érint a Ptk. szerinti Kellékszavatossági jogokat és az ott meghatározott határidőket. Jelen tájékoztató csak és kizárólag a jogszabály által meghatározott Jótállásra vonatkozik.

  

MIT KELL TUDNI A JÓTÁLLÁSI JEGYRŐL?

Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheted. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg! Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

 

MEDDIG ÉRVÉNYES A JÓTÁLLÁS?

A jótállási időtartam a termék részedre történő átadás napján, vagy ha az üzembe helyezést mi vagy az általunk megbízott személy végzi, akkor az üzembe helyezés napjával kezdődik és egy évig érvényes. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, használat okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

  

MIRE NEM ÉRVÉNYES A JÓTÁLLÁS?

  1. Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  2. Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
  3. Az INOKIM HUNGARY (Invespa Kft.) szervizén vagy a márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  4. Természetes elhasználódás.

  

MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE A JAVÍTÁS?

A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott termék javításához. Amennyiben a termék nem javítható, hozzájuthatsz a meghibásodott termékkel egyenértékű új termékhez.

 

HOGYAN KÜLDHETED EL A TEMÉKET HOZZÁNK?

Meghibásodott termékedet 2 féleképpen juttathatod el hozzánk:

  1. személyesen is leadhatod azt szaküzletünkben  (1054 Budapest, Aulich utca 5.)
  2. Visszaküldheted DPD futárral

 

Szaküzletünk és szervizünk elérhetőségei:

Cím: 1054 Budapest, Aulich utca 5.

Email: inokimhungary@gmail.com

Telefonszám: +36-70-622-8510