ÁTVÉTELI MÓDOK

 

1.

RENDELÉSED ÁTVEHETED SZEMÉLYESEN SZAKÜZLETÜNKBEN

V. KERÜLET, BUDAPEST, AULICH UTCA 5.

 

A weboldalunkon megvásárolt termékeket lehetőséged van az üzletünkben is átvenni. Rendelésed leadása után válaszd ki a személyes átvételi módot. Ebben az esetben is kifizetheted a terméket online a BARION rendszeren keresztül bankkártyával, vagy lehetőséged van személyesen készpénzben vagy bankkártyával fizetni az üzletben. Kérjük egyeztess munkatársainkkal az átvétel időpontjáről, hogy a terméket össze tudjuk készíteni az átadásra.

2.

DE HA INKÁBB OTTHON MARADNÁL, HÁZHOZSZÁLLÍTJUK NEKED 

 

A rendelésed ingyenesen szállítjuk házhoz Magyarország területén a DPD futárszolgálat segítségével. A bruttó 30,000Ft vagy ez alatti rendelések kiszállításának díja 1500Ft + ÁFA.

A rendelési folyamatban a szállítási költséget az átvételi mód kiválasztásánál is ellenőrizheted.

Külföldi rendelés esetén 150euroig 15euro/csomag, 150euro feletti vásárlás esetén csomagonként 40euro szállítási költséget számítunk fel.

MILYEN FIZETÉSI MÓDOT VÁLASZTHATOK?

Házhozszállítással kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:

  • előzetes banki átutalás
  • előzetes bankkártyás fizetés (Barion) a weboldalunkon: www.inokim.hu

 

MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.

Külföldi szállítás esetén a szállítás időpontját a szerződött futárszolgálat egyezteti a címzettel.

 

HONNAN TUDHATOK MEG BŐVEBB INFORMÁCIÓKAT A CSOMAGOMRÓL?

Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek (DPD), melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést, valamint az emailben küldött fuvarlevélszám alapján nyomon követheted a rendelésed útját a DPD weboldalán.

 

NEM TALÁLT OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

 

KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

 

MILYEN SZOLGÁLTATÁST KAPOK, HA HÁZHOZ SZÁLLÍTÁST VÁLASZTOK?

Szerződött futárszolgálatunk a kiszállítás alkalmával a csomagkézbesítés az első zárt ajtóig vállalja. A futár szolgálat munkájának részét nem képezi a termékek beüzemelése!

 

Szerződött futárszolgálati partnerünk elérhetőségei:

DPD FUTÁRSZOLGÁLAT:

Telefonszám: +36 1 501 6200

E-mail: dpd@dpd.hu