INOKIM Magyarország

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint Fogyasztó (Ptk. 8:1 § (1) 3. fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. továbbiakban: vásárló vagy fogyasztó) az www.inokim.hu címen elérhető webáruház (továbbiakban: webáruház) használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában megkötött szerződésekre vonatkozik. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

  1. Üzemeltetői adatok:

Cégnév: Invespa Kft.

Székhely: 1054 Budapest, Aulich utca 5.

Adószám: 14649811-2-41

Cégjegyzék szám: 01 09 913542

Szerződés nyelve: magyar

E-mail: info@inokim.hu

Telefonos elérhetőség: +36 70 622 8510

Bankszámlaszám: 12010659-01139904-00500004

Nyitva tartás: hétfő-péntek 10:00 – 18:00, szombat 10:00 – 18:00

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

Tárhelyszolgáltató adatai:

  • Név: EZIT Kft.
  • Székhely: H-1132 – Budapest – Victor Hugo utca. 18-22
  • Telefonszám: +36-1-700 40 30
  • E-mail: info@ezit.hu
  1. Megvásárolható termékek

A webáruházban képpel és leírással találhatóak INOKIM márkájú elektromos rollerek és a hozzájuk tartozó INOKIM márkájú kiegészítők.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

A termékeknél szereplő ár tartalmazza az ÁFÁ-t de a házhoz szállítás díját nem.

A webáruház fenntartja a jogot a termékek árának változtatására, előzetes értesítés nélkül. A már megrendelt termékek a megrendelés idejére vonatkozó árral kerül regisztrálásra. A termék készlet bővülhet és csökkenhet az igényeknek megfelelően.

  1. Rendelési információk

A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

A megjelenített termékek a webáruházon keresztül vagy személyesen az üzletben vásárolhatóak meg. Közvetlenül az üzletben vásárolt (nem webáruházban rendelt) termékek esetén a kiskereskedelemre vonatkozó általános szabályok az érvényesek! Webáruházon keresztüli rendelés esetén futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen átvétellel, vagy meghatalmazottja általi átvétellel lehetséges.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Belföldi rendelések esetén bruttó 50.000Ft vásárlás felett ingyenes a házhozszállítás.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a Fogyasztó részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a Fogyasztó ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a „Átvételi módok” menüpont alatt.

A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

  1. A rendelés menete

A www.inokim.hu felületen érhető el a webáruház. A termék közül kiválaszthatja a megrendelni kívánt darabot majd rákattintva megnyílik a termék egyéni bemutató oldala.

A „Kosárba” gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

A kosár tartalmát a Kosár menüpontra kattintva ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Tovább a pénztárhoz gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Szállító csomagkövetéskövetés funkciója segítségével. Részletek: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes

  1. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10:00-18:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 3 – 5 munkanap.

  1. A megrendelt termék ellenértékének és a házhozszállítás díjának fizetésének módja

FIZETÉS KÉSZPÉNZBEN

Megrendelésed a rendelés átvételekor készpénzzel egyenlítheted ki üzletünkben. 1054 Budapest, Aulich utca 5. forintban vagy euróban, készpénzben, vagy bankkártyával. Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electric.

FIZETÉS UTÁNVÉTTEL

Megrendelésed a rendelés átvételekor készpénzzel(499.999 HUF-ig) vagy bankártyával egyenlítheted ki a futárnál.Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: MasterCard, Maestro, Visa, American Express.

BANKI ELŐREUTALÁSSAL TÖRTÉNŐ TELJESÍTÉS

Egyenlítsd ki rendelésed banki átutalással. Megrendeléskor egy elektronikus díjbekérő számlát küldünk, melyen megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni. A termékek átvétele illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről e-mailben tájékoztatunk. Felhívjuk figyelmedet, hogy a termék átvételéhez a díjbekérőn található megrendelés szám bemondására is szükség lehet, ezért kérjük, hogy jegyezd fel azt!

FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL

A Fogyasztónak lehetősége van bankkártyával is kifizetni a megrendelt terméket Barion online fizetési rendszerén keresztül.

Mit jelent a Barion™? – A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaadataid egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!

Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

INGYENES – A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes. Nincs havi díj sem.

A Barion egyenlegkezelés is ingyenes, nincs belépési vagy havi díj. Az egyenleg feltöltésének és visszaváltásának vannak szerény díjai, de a banki átutalással történő feltöltés ingyenes.

BARION ALKALMAZÁS – A Barion alkalmazásokkal követheted vásárlásaidat, Barion egyenleged is itt kezelheted, illetve pénzt küldhetsz vagy fogadhatsz.

ELSŐ A BIZTONSÁG – A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésződ zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja.

A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ ÉS INGYENES REGISZTRÁCIÓ A BARION OLDALÁN

www.barion.com

  1. Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 3 – 5 munkanap. Amennyiben a termék nincs raktáron, a szállítási határidőt emailben igazoljuk vissza, ami alapján a Fogyasztó eldöntheti, hogy véglegesíti a rendelést, vagy törli azt.

  1. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8:00-18:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Házhoz szállítás díjszabása: Amennyiben a webáruházunkból elektromos rollert vásárolsz, annak a szállítási költsége ingyenesen történik Magyarországon belül. Ha vásárlásod kiegészítőket is tartalmaz úgy a szállítási költség ugyancsak ingyenes Magyarországon belül. Ha vásárlásod csak kiegészítőket tartalmaz a szállítási költségek az alábbiak szerint alakulnak.

Rendelési érték 0-150.000 Ft között a házhoz szállítás díja: 1500 Ft + ÁFA

Bruttó 150.000 Ft rendelés érték felett ingyenes a házhozszállítás Magyarország területén.

Külföldi rendelés esetén 150 euro rendelésig 15 euro/csomag, 150 euro feletti vásárlás esetén csomagonként 40euro szállítási költséget számítunk fel.

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

  1. Elállás joga

Távollévők között létrejött szerződés esetén a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szerint a fogyasztó a szerződéstől a termék kézhezvételének napjától 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.

Fogyasztó elállási/felmondási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával.

Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja az 1. számú mellékletet képező elállási nyilatkozat mintát is.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Társaságunk a határidő számítás szempontjából.

Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Fogyasztó az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles visszaküldeni a terméket.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Az üzemeltető követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés, illetve ésszerű költségeinek megtérítését.

Az üzemeltető kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni, a nem megfelelő használatból eredő kárát érvényesítheti a Fogyasztón.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
  1. Jótállás és szavatosság

Meghibásodás esetén az info@inokim.hu e-mail címen vagy telefonon (+36 70 622 8510) tájékoztatják a teendőkről.

A teljes szervíz ideje alatt csere rollert nem áll módunkban biztosítani!

A jótállás nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, ezért kérjük figyelmesen olvassa el a használati útmutatót!

A jótállás csak abban az esetben érvényes elektromos rollerjeinkre amennyiben a fogyasztó félévente elviszi kötelező átvizsgálásra márkaszervizünkbe. Amennyiben ez nem történik meg, úgy nem tudunk felelőséget vállalni a meghibásodott alkatrészekért. A szakszerű és rendszeres átvizsgálás elengedhetetlen a termékek biztonságos használatához.

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint kötelező jótállás vonatkozik a termék átadásának vagy ha az üzembe helyezést a Kereskedő vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjától. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kötelező jótállás alá eső termékek esetében jótállás időtartama az alábbiak szerint alakul:

  1. a) 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  2. b) 100.000 forintot meghaladó, de 250.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  3. c) 250.000 forint eladási ár felett három év

A jótállás minden esetben a számlával vagy másolatával, a kötelező jótállás alá eső termékek esetében jótállási jeggyel is érvényesíthető.

A jótállásra, kellékszavatosságra és termékszavatosságra vonatkozó tájékoztatást 2. számú mellékletében adjuk meg.

A jótálláson alapuló javítási határidőről az Üzemeltető a regisztrációkor megadott email címen is jogosult a fogyasztót tájékoztatni.

  1. Panaszok intézése

A Fogyasztónak akár a honlap üzemelésével, vagy az azon szolgáltatott információkkal kapcsolatban, vagy a vásárlással kapcsolatban észrevétele vagy panasza merülhet fel. Ezeket e-mail címen keresztül online vagy postai úton jelezheti az Üzemeltetőnek.

E-mail cím: info@inokim.hu

Postai cím: 1054 Budapest, Aulich utca 5.

Az Üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Amennyiben a Üzemeltető és az Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Üzemeltetővel való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

  1. a) Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Üzemeltető mindegyik üzletében elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Üzemeltető 30 napon belül írásban válaszol.
  2. b) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  3. c) Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

Az Békéltető Testületi Országos Eljárási Szabályzat jelen ÁSZF 3. számú mellékletében található.

A tájékoztatás kiterjed továbbá az illetékes hatóság, illetve a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyére, telefonos és internetes elérhetőségére, valamint levelezési címére.

Az Békéltető Testületek elérhetőségei jelen ÁSZF 4. számú mellékletében találhatók.

  1. Felelősség kizárása

A honlap tartalma bármikor bővülhet, kiegészülhet és frissülhet. Bár az Üzemeltető mindent megtesz a pontos és aktuális információk közlése érdekében, nem vállal felelősséget a honlap tartalmának pontosságáért és aktualitásáért. Az Üzemeltető nem tartozik felelősséggel a hibákért, hiányosságokért és a közölt információk esetleges elavultságáért, tekintettel arra, hogy a honlapunkon elérhető információk csak tájékoztatásul szolgálnak.

Az Üzemeltető nem vállal felelősséget a www.inokim.hu honlapról elérhető weboldalak tartalmáért, továbbá nem vállal felelősséget semmilyen, az ezek felhasználása kapcsán esetlegesen keletkező bármilyen jellegű közvetett vagy közvetlen kárért, kiadásért illetve költségért, beleértve természetesen az adatvesztéssel kapcsolatos károkat és az elmaradt hasznot is.

  1. Védjegyek

A honlapon említett összes termék és szolgáltatás neve saját tulajdonosaik védjegyei. A honlapon közzétett összes adat, szöveg, kép, videó és audió anyag kizárólag személyes célra használható fel, a honlapon a levédett logo, szolgáltatások és termék márkaneveinek közzététele nem jogosít fel azok felhasználására.

Személyes célú felhasználásra a honlapon tárolt összes információ másolása, tárolása és sokszorosítása azzal a feltétellel engedélyezett, hogy az Üzemeltető valamennyi információhordozóra fenntartja a szerzői jogot, beleértve a szöveget, ábrákat és fotókat.

A honlapon megjelenő információk terjesztése, cseréje, módosítása, értékesítése és közzététele azonban tilos. Eltérő rendelkezés hiányában a honlap teljes tartalmát szerzői jog védi, és az Üzemeltető írásbeli engedélye nélkül tilos az üzleti vagy közcélú felhasználása.

Az Üzemeltető előzetes írásbeli engedélyez nélkül szintén tilos a honlap bármely részének láncolása és „tükrözése”.

  1. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

  1. Az ÁSZF hatálya, záró rendelkezések

Az ÁSZF hatálya kiterjed: az Üzemeltetőre és a Fogyasztókra

Az ÁSZF hatálya nem terjed ki: a fizetést bonyolító pénzintézetre és a Szállítóra.

A Fogyasztó megrendelése véglegesítésével, a megrendelés során az ÁSZF elfogadásával, valamint az Üzemeltető oldaláról a Fogyasztó részére megküldött elektronikus visszaigazolással jogviszony jön létre az Üzemeltető és a Fogyasztó között.

Az ÁSZF határozatlan időre szól.

Az ÁSZF módosításának esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés dátuma szerint érvényes ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

A jelen ÁSZF-ben foglalt, illetve a honlapunkon közölt feltételekre a magyar jog megfelelő rendelkezései az irányadók.

  1. számú melléklet

Elállási/felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa el az Invespa Kft. részére)

Címzett: Invespa Kft. (Székhely: 1054 Budapest, Aulich utca 5.)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja*:

…………………………………………………….

A Vásárló(k) neve:

……………………………………………………………………………………..

A Vásárló(k) címe:

……………………………………………………………………………………..

A Vásárló(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt: ……………………………………………………………….

*Aláhúzással a megfelelő jelölendő.

  1. számú melléklet.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

  1. KELLÉKSZAVATOSSÁG
  • Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
    • Ön az INVESPA KFT. hibás teljesítése esetén az INVESPA KFT.-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
  • Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
    • Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az INVESPA KFT. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az INVESPA KFT. költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az INVESPA KFT. adott okot.

  • Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
    • Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
  • Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
    • Ön az INVESPA KFT.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
  • Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
    • A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az INVESPA KFT. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
  1. TERMÉKSZAVATOSSÁG
  • Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
    • Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
  • Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
    • Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
  • Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
    • A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
  • Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
    • Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. 
  • Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
    • Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
  • A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
    • A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
      • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
      • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
      • a termékhibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. JÓTÁLLÁS
  • Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
    • Hibás teljesítés esetén a Polgári Törvénykönyv alapján az INVESPA KFT. jótállásra köteles.
  • Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
    • Jótállás alapján a jogosult igényelheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélést.
    • A jótállás csak abban az esetben érvényes elektromos rollerjeinkre amennyiben a fogyasztó félévente elviszi kötelező átvizsgálásra márkaszervizünkbe. Amennyiben ez nem történik meg, úgy nem tudunk felelőséget vállalni a meghibásodott alkatrészekért. A szakszerű és rendszeres átvizsgálás elengedhetetlen a termékek biztonságos használatához. 
    • Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék első alkalommal hibásodik meg és a terméket értékesítő vállalkozás vagy a szerviz megállapítja, hogy a termék nem javítható, akkor az INVESPA KFT. 8 napon belül köteles cserélni a terméket. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a Társaságunk köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a vásárló részére. Fontos, hogy ez a szabály nem vonatkozik az alábbi termékekre: elektromos kerékpár; elektromos roller; quad; motorkerékpár; segédmotoros kerékpár; személygépkocsi; lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi; utánfutó; motoros vízi jármű.
    • Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék meghibásodik és az INVESPA KFT. vagy a szerviz megállapítása szerint a termék javítható, akkor törekednie kell a termék 15 napon belüli javítására. Ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor az INVESPA KFT. a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni köteles a javítás várható időtartamáról. A tájékoztatást a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvételi igazolásra alkalmas más módon kaphatja meg legkésőbb a javításra átadástól számított 15. napon. A tájékoztatási kötelezettség minden kötelező jótállás alá tartozó termékre vonatkozik.
    • Ha egy kötelező jótállás alá tartozó terméket 30 napon belül nem tudjuk megjavítani vagy megjavíttatni, akkor az INVESPA KFT. 8 napon belül cserélni köteles a terméket, tehát a fogyasztó egy új terméket kap. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a Társaságunk köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a fogyasztó részére. Fontos, hogy ez a szabály nem vonatkozik az alábbi termékekre: elektromos kerékpár; elektromos roller; quad; motorkerékpár; segédmotoros kerékpár; személygépkocsi; lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi; utánfutó; motoros vízi jármű.
    • Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék a harmadik javítást követően újból meghibásodik, akkor az INVESPA KFT. 8 napon belül köteles cserélni a terméket, ha a fogyasztó ezt kéri. A háromszori javítás nem ugyanazon hibára vonatkozik. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a Társaságunk köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a fogyasztó részére. Fontos, hogy ez a szabály nem vonatkozik az alábbi termékekre: elektromos kerékpár; elektromos roller; quad; motorkerékpár; segédmotoros kerékpár; személygépkocsi; lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi; utánfutó; motoros vízi jármű.
    • A jótállás a jogosultnak a jogszabályból eredő egyéb jogait nem érinti.
    • A jótállási igény érvényesítésének nem feltétele a termék csomagolásának megőrzése.
  • Önt milyen határidőn belül illetik meg a jogai a jótállás alapján?
  1. január 1-jétől a kötelező jótállás alá tartozó termék árától függ, hogy hány év jótállás jár. A jótállási idő a termék árától függően 1 év, 2 év vagy 3 év lehet.
    • Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 10 000 Ft – 100 000 Ft közé esik, 1 év jótállás vonatkozik a termékre.
    • Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 100 001 Ft – 250 000 Ft közé esik, 2 év jótállás vonatkozik a termékre.
    • Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára a 250 000 Ft-ot meghaladja, 3 év jótállás vonatkozik a termékre.

A határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Amely alól egy kivétel van, amikor a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amíg a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

  • Kihez fordulhat kijavítás iránti igényével?
    • Ön javítási igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
  • Mikor mentesül az INVESPA KFT. a jótállási kötelezettsége alól?
    • Az INVESPA KFT. jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A kötelező jótálláson alapuló előírások részletesebb szabályait az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmazza.

  1. SZÁMÚ MELLÉKLET

Békéltető Testületi Országos Eljárási Szabályzat

https://mkik.hu/uploads/documentitem/1/jovahagyott-bekelteto-testueleti-orszagos-eljarasi-szabalyzat-1583414000.pdf

  1. SZÁMÚ MELLÉKLET

Vitarendezési lehetőségek:

Európai Bizottság Online Vitarendezés

Internet: Online fogyasztói jogviták pártatlan, hatékony és bíróságon kívüli rendezése

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Központi telefonszám: +36 1 488 2131

Faxszám: +36 1 488 2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Internet: www.bekeltet.hu

A fogyasztó lakóhelye/tartózkodási helye alapján az alábbi békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési cím: 7602 Pécs, Pf. 109.

Központi telefonszám: (72) 507-154

Faxszám: (72) 507-152

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám: (76) 501-525, (76) 501-500

Faxszám: (76) 501-538

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Faxszám: (66) 324-976

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám: (46) 501-091, 501-870

Faxszám: (46) 501-099

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Központi telefonszám: +36 1 488 2131

Faxszám: +36 1 488 2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Internet: www.bekeltet.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: (62) 554-250/118 mellék

Faxszám: (62) 426-149

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám: (22) 510-310

Faxszám: (22) 510-312

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: (96) 520-202; 520-217

Faxszám: (96) 520-218

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: (52) 500-710

Faxszám: (52) 500-720

E-mail cím: info@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési cím: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszám: (36) 416-660/105 mellék

Faxszám: (36) 323-615

E-mail cím: tunde@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszám: (56) 510-610

Faxszám: (56) 370-005

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: (34) 513-010

Faxszám: (34) 316-259

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Faxszám: (32) 520-862

E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszám: (1) 269-0703

Faxszám: (1) 269-0703

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Internet: www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszám: (82) 501-000

Faxszám: (82) 501-046

E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: (42) 311-544, (42) 420-180

Faxszám: (42) 311-750

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszám: (74) 411-661

Faxszám: (74) 411-456

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: (94) 312-356

Faxszám: (94) 316-936

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.

Telefonszám: (88) 429-008, vagy (88) 814-111 (VKIK)

Faxszám: (88) 412-150 (VKIK fax száma)

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Internet: www.bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszám: (92) 550-513

Faxszám: (92) 550-525

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu