INOKIM Magyarország

Átvételi módok

RENDELÉSED ÁTVEHETED SZEMÉLYESEN SZAKÜZLETÜNKBEN
V. KERÜLET, BUDAPEST, AULICH UTCA 5.

A weboldalunkon megvásárolt termékeket lehetőséged van az üzletünkben is átvenni. Rendelésed leadása után válaszd ki a személyes átvételi módot. Ebben az esetben is kifizetheted a terméket online a BARION rendszeren keresztül bankkártyával, vagy lehetőséged van személyesen készpénzben vagy bankkártyával fizetni az üzletben. Kérjük egyeztess munkatársainkkal az átvétel időpontjáről, hogy a terméket össze tudjuk készíteni az átadásra.

DE HA INKÁBB OTTHON MARADNÁL, HÁZHOZSZÁLLÍTJUK NEKED

A rendelésed ingyenesen szállítjuk házhoz Magyarország területén a DPD futárszolgálat segítségével. A bruttó 30,000Ft vagy ez alatti rendelések kiszállításának díja 1500Ft + ÁFA.

A rendelési folyamatban a szállítási költséget az átvételi mód kiválasztásánál is ellenőrizheted.

Külföldi rendelés esetén 150euroig 15euro/csomag, 150euro feletti vásárlás esetén csomagonként 40euro szállítási költséget számítunk fel.

OX és OXO roller esetében belföldi és külföldi kiszállítással kapcsolatban, kérlek keress minket bizalommal!

MILYEN FIZETÉSI MÓDOT VÁLASZTHATOK?
Házhozszállítással kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:

előzetes banki átutalás
előzetes bankkártyás fizetés (Barion) a weboldalunkon: www.inokim.hu

MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.

Külföldi szállítás esetén a szállítás időpontját a szerződött futárszolgálat egyezteti a címzettel.

HONNAN TUDHATOK MEG BŐVEBB INFORMÁCIÓKAT A CSOMAGOMRÓL?
Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek (DPD), melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést, valamint az emailben küldött fuvarlevélszám alapján nyomon követheted a rendelésed útját a DPD weboldalán.

NEM TALÁLT OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

MILYEN SZOLGÁLTATÁST KAPOK, HA HÁZHOZ SZÁLLÍTÁST VÁLASZTOK?
Szerződött futárszolgálatunk a kiszállítás alkalmával a csomagkézbesítés az első zárt ajtóig vállalja. A futár szolgálat munkájának részét nem képezi a termékek beüzemelése!

Szerződött futárszolgálati partnerünk elérhetőségei:

DPD FUTÁRSZOLGÁLAT:

Telefonszám: +36 1 501 6200

E-mail: dpd@dpd.hu